Här på Loopia sker vår kontakt med er kunder huvudsakligen via e-post och telefon. Detta är de två kontaktvägar som är flitigast använda och dagligen hanteras ett fyrsiffrigt antal kundärenden via dessa kontaktvägar. Vår support har en utmärkt startsida där ni kunder direkt kan se våra kontaktuppgifter och även se svaret på de vanligast förekommande frågorna. Finns inte svaret på er fråga bland dessa så brukar annars vår kunskapsdatabas vara till stor nytta då den är fullsmockad med uppdaterade vägledningar och annan information om våra system.Det finns tillfällen när vi vill ha kontakt med er kunder och då är det via de uppgifter ni som kund lämnat till oss via vårt beställningsformulär eller via Loopia Kundzon.
Här kan det ibland uppstå svårigheter då uppgifterna i kontot ibland inte stämmer med den rådande verkligheten, det vanligaste problemet som kan uppstå är att man som kund har bytt e-postadress och inte längre använder den e-postadress som man tecknade kontot via. Detta medför att våra utskick av kunduppgifter via e-post försvåras något. Våra alternativ blir då att skicka ut uppgifterna via post eller ringa det telefonnummer som finns i kontot. I 9 fall av 10 så är detta lösningen på problemet, men det händer då och då att inga av dessa uppgifter stämmer. Vi kan då utföra en kontroll av det person- eller organisationsnummer som finns i kontot mot vår leverantör för att få uppdaterade adressuppgifter från Skatteverket/Bolagsverket. Efter vi har erhållit dessa så sker vårt utskick av kunduppgifterna.
Uppdatera dina kontaktuppgifter i kundzonen

