Idag tar vi bort möjligheten att logga in i vår gamla kundzon. I november 2013 lanserade vi vår nya kundzon i beta-version, och sedan dess har vi arbetat hårt med att vidareutveckla den enligt våra planer och er feedback. Jag vill rikta ett stort TACK till alla er som kommit med förslag på förbättringar och förändringar, det har varit till stor hjälp.
Vi får mycket positiv feedback från er kunder om att den nya kundzonen är enklare att använda, och det är många som uppskattar att den är mobil- och surfplatteanpassad.
Arbetet med att vidareutveckla kundzonen fortsätter löpande, och bara nu under sommaren har vi släppt följande nyheter:
- Ändra på flera objekt samtidigt med massändringsverktyget
- Ställ in maxstorlek per e-postkonto och styrka på spam-filtrering
- Se snabbt vilka e-postkonton som har autosvar, anti-spam och anti-virus aktiverade
- Glömda inloggningsuppgifter även via SMS
- Subdomäner i domänlistan och filtrering av listor
- Enklare inloggning i Loopia Sitebuilder, WordPress och andra verktyg via kundzonen
- Exportera lista med dina domännamn
Vi vill även i framtiden få in era tankar och förslag kring vad som kan göras bättre eller vad som saknas. Skicka dina synpunkter till feedback@loopia.se.
Hej!
Jag saknar funktionen som fanns i den gamla kundzonen där man kunde vidarebefordra alla (oregistrerade / oadresserad) adresser under en viss domän till en epost-adress.
t.ex. *@domän.se –> en specifik epost-adress.
/Pär
Hej Pär,
Det går alldeles utmärkt nu också. Du går in på den e-postadress som du vill ska vara mottagare för feladresserad e-post och klickar på ”Feladresserad e-post”, där aktiverar du sedan detta genom att bocka för rutan ”Aktivera som mottagare för feladresserad e-post”