Valet att logga in i gamla kundzonen tas bort

Idag tar vi bort möjligheten att logga in i vår gamla kundzon. I november 2013 lanserade vi vår nya kundzon i beta-version, och sedan dess har vi arbetat hårt med att vidareutveckla den enligt våra planer och er feedback. Jag vill rikta ett stort TACK till alla er som kommit med förslag på förbättringar och förändringar, det har varit till stor hjälp.

responsive_cz_newsletter

Vi får mycket positiv feedback från er kunder om att den nya kundzonen är enklare att använda, och det är många som uppskattar att den är mobil- och surfplatteanpassad.

Arbetet med att vidareutveckla kundzonen fortsätter löpande, och bara nu under sommaren har vi släppt följande nyheter:

Vi vill även i framtiden få in era tankar och förslag kring vad som kan göras bättre eller vad som saknas. Skicka dina synpunkter till feedback@loopia.se.

Dela detta inlägg:

2 svar på “Valet att logga in i gamla kundzonen tas bort

  1. Hej!

    Jag saknar funktionen som fanns i den gamla kundzonen där man kunde vidarebefordra alla (oregistrerade / oadresserad) adresser under en viss domän till en epost-adress.

    t.ex. *@domän.se –> en specifik epost-adress.

    /Pär

  2. Hej Pär,

    Det går alldeles utmärkt nu också. Du går in på den e-postadress som du vill ska vara mottagare för feladresserad e-post och klickar på ”Feladresserad e-post”, där aktiverar du sedan detta genom att bocka för rutan ”Aktivera som mottagare för feladresserad e-post”

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Vi finns här för dig - varje dag

Om du behöver hjälp finns vår prisvinnande support tillgänglig alla dagar, året runt, for att svara på frågor via telefon, e-post, chatt och sociala medier.

Kontakta oss