För dig som driver t ex en webb- eller reklambyrå är det viktigt att hitta möjligheter att dra in nya kunder på, samtidigt som du hinner ta hand om de kunder du redan har.
Vår samarbetspartner Offerta.se är idag Sveriges största marknadsplats för köpare och säljare av tjänster. Sedan starten våren 2008 har Offerta.se hjälpt tusentals små och medelstora tjänsteföretagare att hitta nya kunder. Omvänt har de hjälpt hundratusentals privatpersoner, företag och bostadsrättsföreningar att hitta pålitliga tjänsteleverantörer.
Till ett kostnadsfritt Offerta.se-konto levererar de uppdragsförfrågningar från företagens bransch och region. När företagen hittar ett för dem intressant uppdrag kan de mot en låg avgift kontakta kunden och erbjuda sina tjänster.
Just nu: 500 kr i gratiskrediter för Loopia-kunder
I dag använder 12 000 svenska tjänsteföretag Offertas tjänst och tillsammans med Loopia vill de nu erbjuda fler möjligheter att hitta nya kunder online. Du som Loopia-kund kan just nu ta del av ett exklusivt erbjudande där alla företag som ansluter får 500 kronor i gratiskrediter att prova tjänsten för.
För att ta del av erbjudandet klicka här.
Behöver du hjälp att bygga en hemsida?
…och du, behöver du hjälp att bygga en hemsida, tveka inte att lägga in en offertförfrågan på Offerta.se.
Vill VARNA företag att använda Offerta då deras system är designat för att lura användarna att använda ”poäng” (pengar) de ej längre har i systemet. Vi nappade på Loopias/Offertas erbjudande men nämnde att vi endast ville ha den kostnadsfria delen och inget annat, ändå fick vi i slutet på månaden en faktura från offerta då de inte hade informerat oss om att våra ”poäng” var slut. Även efter samtal med Offerta då vi förklarade detta berättade de att ”en funktion som informerar våra kunder om när deras kredit är slut är väldigt komplicerad att utveckla” och sa att de ej kunde göra något åt vår faktura.
Trist att Loopia samarbetar med en så oseriös partner.
Hej Johan.
Viktor från Offerta svarar så här på din kommentar:
——————————————————————–
Hej kära kund! Det är olyckligt att du har hamnat i kläm på det viset. Det som förmodligen har hänt är följande. Du har fått ett Offerta.se-konto med 500 förbetalda krediter, ingen av våra produkter har jämna priser (25,50 eller 100) utan de ligger på 59, 89, 195 etc. Förmodligen har du då köpt förfrågningar till ett sammanlagt värde större än 500 kr du fått av oss Gratis och därmed blivit fakturerad för den överskjutande delen.
Det har hela tiden varit möjligt att se hur många förbetalda krediter som finns tillgängliga i den delen av meny-systemet som heter ”Mitt Konto”. Sedan ca en månad tillbaks har vi dessutom utvecklat en saldo funktion direkt när du köper förfrågningar, just en sådan som du efterfrågade.
Hör gärna av dig till mig på viktor@offerta.se så ska vi se om vi inte kan kompensera dig på annat sätt!
vänliga hälsningar
Viktor Bergmark-Jimenez
Offerta.se
Har nu gått igenom detta med offerta och blivit kompenserad. Det låter även bra med den nya saldo-funktionen.
Hej
Jag håller på utvärdera Offerta, har sett flera onöjda kunder dessvärre. Det som oroar mig är de begränsade antal intresseanmälningar man får göra. De lovade däremot återbetalning om man inte kammar hem några uppdrag.