Tredje finalisten i Årets webbkomet är Kundo

Två finalister är redan presenterade och idag är det dags för den tredje av de fem grymma bidragen som är uttagna att kämpa om den åtråvärda titeln Årets webbkomet 2011, 25 000 kronor och entreprenörsutbildningen Academy of Excellence(värd ytterligare 29 000 kr).Fortsätt hålla koll här på vår blogg, Facebook eller Twitterför att inte missa nästa finalist.

Finalist #3: Kundo

www.kundo.se

Kundo ger företag, stora som små, möjligheten till en bättre kundtjänst där kunderna automatiskt får svar på frågor som redan ställts tidigare. Åsikter och önskemål samlas också upp, och kan kommenteras och besvaras av både företaget och andra kunder. Alla frågor, svar och diskussioner är publika och blir därför synliga även vid sökningar på till exempel Google.

Kundos lösning förbättrar och underlättar kundtjänst och support för både företag och deras kunder genom att samla kunskap från både företaget och kunderna i ett publikt forum.

Avslöjandet av vinnaren och prisutdelningen sker den 7/12 på Stockholm Waterfront. Är du inte en av de som fått chansen att komma och uppleva det på plats så kan du självklart ta del av bilder och en sammanfattning här på vår blogg i samband med detta.

Dela detta inlägg:

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Vi finns här för dig - varje dag

Om du behöver hjälp finns vår prisvinnande support tillgänglig alla dagar, året runt, for att svara på frågor via telefon, e-post, chatt och sociala medier.

Kontakta oss