Juletider och en efterlängtad ledighet står nu för dörren. Detta medför också att vi på supporten kommer att ha lite andra öppettider under de närmsta två veckorna. Alla superhjältar på vår engagerade SuperSupport får nu en välförtjänt vila och kommer med fulladdade batterier inför alla projekt som är på gång under 2015.
Öppettider Jul/Nyår
Vi kommer under de närmsta veckorna att ha lite justerade öppettider och fokusera på de tidspunkter där ni under tidigare år valt att kontakta oss under helgdagarna.
22:e-23:e dec: 08:00-17:00
Julafton: 11:00-13:00
Juldagen/Annandagen: 11:00-15:00
29:e-30:e dec: 08:00-17:00
Nyårsafton/Nyårsdagen: 11:00-15:00
2:a jan: 08:00-17:00
5:e jan: 08:00-16:00
Trettondagen: 11:00-15:00
Lördagar och söndagar 11:00-15:00 som vanligt.
Under året som gått så har vi på Supporten kunnat presentera flera nyheter för er som kunder:
Vi växer tillsammans med er kunder
Vi har kontinuerligt utökat vår support med fler personer både på first och second line för att kunna fortsätta leverera snabb återkoppling till er kunder. Vi har fler superhjältar på ingång efter nyåret som är redo att lära sig allt som det finns att lära sig om webbhotell/domännamn och SuperSupport.
Fler möjligheter att nå oss
Under 2014 valde vi att addera chattsupport till våra tjänster, i takt med att vår supportgrupp växte såg vi en möjlighet att även erbjuda våra supporttjänster via chatt. Denna tjänst har snabbt vuxit och sysselsätter idag flera i supportgruppen under dagtid vilket är mycket uppskattat av båda våra medarbetare och kunder. Oftast så är detta den absolut snabbaste vägen att nå oss/få svar på enkla frågor så passa på att testa våra tekniker på chatten nästa gång du vill ha hjälp av oss.
Hur når jag er snabbast?
En ständig fundering när man ska kontakta en support är:
– När är det bäst att ringa, hur lång kötid har ni just nu?
Vi har då valt att i vår supportflik numera visa den beräknade kötiden för er kunder. Den visar nu den beräknade snittiden som det tar innan du får svar i telefon/chat när du väljer att kontakta oss. Då kan du som kund direkt se vilken den snabbaste kontaktvägen in till supporten är och välja den. En tidsvinst både för dig som kund och oss på supporten då vi lättare kan balansera vår bemanning till den kontaktväg som i nuläget har mest förfrågningar.
Redan nu så kikar vi på fler möjligheter att förbättra vår support och vi lyssnar hela tiden på den feedback som ges av er kunder. Fortsätt gärna att skicka in era önskemål/förbättringsförslag till feedback@loopia.se , vi läser dem alla och uppskattar verkligen det engagemang ni kunder visar.
God jul och gott nytt år önskar Loopia SuperSupport