I slutet av förra veckan kunde vi äntligen se betydande resultat från vårt arbete med e-postsystemet, varför tjänsten som helhet nu fungerar betydligt bättre och stabilare, både med avseende på e-postleveranser och tillgänglighet. Under kortare lasttoppar kan dock vissa kunder fortfarande uppleva våra servrar för inkommande eller utgående e-post som långsammare än vanligt.
Sammantaget kvarstår därför ytterligare arbete innan vår e-posttjänst återigen fungerar helt optimalt. Vi kommer att övervaka tjänsten extra noga framöver samtidigt som vi fortsätter finjustera systemet. Ni kan vara helt säkra på att vi inte ger oss förrän tjänsten återigen fungerar optimalt för samtliga av våra användare.
Slutligen vill vi återigen be alla berörda kunder om ursäkt för de problem denna driftstörning orsakar er.
Om du har frågor, vänligen kontakta vår supportavdelning på adressen support@loopia.se.
Hej,
efter alldeles för lång tid ( > 3 veckor) med stora problem att öht använda min webbmail hos er så fungerar det nu bra.
Tack.
Ola
Problem igen?
Hej!
Jag ger snart upp. Varför kan mani inte få ut sina mail i kväll – onsdag kl19.30?
Haha, Loopia slår till igen? Jag lämnade Loopia, det är jag glad för. Dels för deras oförmåga att lösa problemen, trots att det gick många många veckor; men också för deras arrogans och oförmåga att kommunicera. Man ljög om tillståndet, man slutade godkänna kommentarer till bloggen, och försökte tiga ihjäl det hela. Det funkade dåligt. Är nu nöjd kund hos annan leverantör, och väntar fortfarande på kompensation från Loopia…
Två frågor:
1. När kommer Loopia att kunna leverera en fullgod e-posttjänst?
2. Varför är det så svårt att lägga ut relevant driftinformation på Loopias hemsida?