Vi fortsätter att genomföra förbättringar av våra tjänster baserat på de kundundersökningar vi skickar till er kontinuerligt. Under det senaste kvartalet har vi betat av ytterligare tre punkter som stod högt på era önskelistor:
1. Chattsupport
En vanlig önskan från er kunder var att kunna få support via chatt. Vi nöjdes oss dock inte med det, istället lanserade vi vårt koncept Loopia SuperSupport och lanserade samtidigt chatt, callback och support via sociala medier.
Under året kunde vi dessutom stolt ta emot pris som Sveriges bästa IT-support i Support Institute Award.
2. LoopiaVPS
“Äntligen!” Var det många kunder som sa när vi härom veckan lanserade LoopiaVPS. Webbhotell är en mycket prisvärd och enkel lösning för att komma igång med hemsida och e-post. Men i takt med att besökarantalet på din sajt växer och den blir allt mer affärskritisk ökar också behovet av en kraftfullare lösning med mer frihet.
Med LoopiaVPS får du en isolerad miljö där specifika delar av serverns resurser är dedikerade till dig vilket tar bort risken att påverkas av andra kunder. Dessutom är det fritt fram att konfigurera servern och installera de program och komponenter du behöver för din sajt.
3. Sköta dina tjänster via mobilen
Sedan vi släppte vår populära iOS-app har ett vanligt önskemål från er kunder varit att den skulle innehålla mer funktionalitet samt släppas för Android och Windows Phone också. Istället för att utveckla appar till alla plattformar har vi valt att göra Loopia kundzon “responsive”. Det innebär att den anpassar sig automatiskt till alla typer av enheter. Dessutom finns all ny funktionalitet tillgänglig samtidigt oavsett enhet.
Vi fortsätter att göra våra tjänster responsiva, nästa steg blir en ny version av Loopia Sitebuilder så att du själv enkelt kan göra din hemsida responsive. Därefter börjar arbetet med Loopia ÅF-zon.
Vi är otroligt tacksamma för den feedback vi får via våra kundundersökningar och i vår dagliga kontakt med er kunder.