Under februari har vi inte stängt supporten en enda minut. Vi har ständigt funnits tillgängliga för att svara på era frågor och funderingar. På söndag avrundar vi vår utvärderingsperiod av dygnet-runt-öppen support och vi har nu sammanställt vilka tider på dygnet ni har mest behov av att kunna nå oss.
Med hjälp av statistik från den gångna månaden har vi ett schysst underlag som gör att vi har kunnat prioritera så att vi i största möjliga mån undviker telefon- och mailköer när det är som flest frågor. Samtidigt som vi finns tillgängliga under en betydligt större del av dygnet.
Här är våra nya öppettider (gäller fr o m mån 28/2):
Vardagar 7-22
Helger 11-15
Du når supporten via e-post (support@loopia.se) och telefon (021-12 82 22). Självklart har vi fortfarande öppet 365 dagar om året.
Jättebra, jag tror att fler och fler behöver hjälp just på kvällar och helger 🙂
Det var riktigt snygg jobbat, fler borde erbjuda sådan service
Grymt! Just vardagstiderna till 22 kommer vara skönt för mig (: