Nyårsresumé av Loopia-året som gått

Nyårsresumé av Loopia-året som gåttDå var vi inne på dag två av 2018 och det är hög tid för oss att sammanfatta det händelserika år som gått.

Året inleddes starkt med att vi lanserade återkommande provision på utvalda tjänster för våra återförsäljare. Som återförsäljare får du numera 25% provision på utvalda tjänster första året tills dess att du når 10 kunder, då blir provisionen återkommande. Vi la även till fler extratjänster (t ex SSL och Office 365)  i vår befintliga provisionstabell. Läs mer »

I september förvärvade vi webbhotellet City Sites, ett viktigt led i vår satsning mot att stärka vår position på den nordiska webbhotellsmarknaden. Vi ser fram emot att få lära känna och hjälpa alla nya kunder med era webbprojekt.

Vi har dessutom presenterat flera roliga nyheter under året: 

…och, icke att förglömma: Loopia Support utsågs till Årets Servicedesk 2017!

Vinsten betyder jättemycket för oss och är ett kvitto på att vi lever upp till vårt koncept SuperSupport. Ett stort tack till våra fantastiska kunder och återförsäljare som med sin feedback hjälpt oss att utveckla och förbättra vår support och våra tjänster! Läs mer om vinsten här »

 

Under 2018 har vi minst lika mycket (om inte mer) planerat, så håll utkik här på bloggen och på Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, Google+ och YouTube för mer info kring det.

Ett riktigt gott nytt webbår och en god fortsättning önskar vi på Loopia!

 

Dela detta inlägg:

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Vi finns här för dig - varje dag

Om du behöver hjälp finns vår prisvinnande support tillgänglig alla dagar, året runt, for att svara på frågor via telefon, e-post, chatt och sociala medier.

Kontakta oss